Söndag

Då var arbetshelgen gjord. Känns skönt och gav bra
me pengar :) När jag kom hem möttes jag av en super
glad Leon som kastade sig i min famn, bjöd på pussar
och kramar. Min goding <3

Jag och pojkarna har suttit inne på Leon´r sum och lekt
med bilar. Sen blev Levis så trött så jag la honom. men nu
har han vaknat och tänker va tjurig.. Han vill komma upp men
icket. Hoppas han somnar om snart.

Leon sitter och kikar på Bilar filmen men ska snart kvälla.
Då ska jag ta mig en dusch och mysa ner mig i soffan.

Ikväll kommer Carro hit. Längtar ihjäl mig :)
Sen kanske det blir lite annat innan sängdags ;)

Imorgon kommer pappa hit och kollar in lägenheten och sen
ska vi åka till Hörnsjö och äta middag hos fastrarna. Blir nog trevligt :)

På tisdag har jag samtal, sedan kommer även tapetseraren och ska börja
i Leon´s rum. Mina tapeter fick man beställa och dom skulle även komma på
tis. :)

Nä nu ska jag försöka få lilleman att sova..



Fina Levis 8månader !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0