Tisdag

Nu är jag less! Det var varit en lång dag! Ca 4timmars sömn
och renbäddat Levis säng 2ggr i natt. Ikväll kommer jag nog
slockna fort!

Imorse gick vi iväg och valde tapeter iaf.. Åh himlarns så fint det
kommer att bli här hemma! Blev så att jag valde en fondtapet till
ena väggen i mitt sovrum. hade tänkt skippa det och köra på ljust
me kanske nått mönster i något rum men i sovrummet blir det en
svart fondvägg med ljusgrått runt om. Sen blir det en ljusljus tapet
i tvrummet me mönster, mellangrått i Leon´s rum, grå randigt i hallen
nere, ljusgrå tapet med super snyggt mönster till rummet som är innan
man kommer till mitt och Levis rum. Lillemans rum är jag inte helt säker
på ännu, det står mellan två st.

Min tapet var en beställningsvara så den kommer i början av nästa vecka.
Känner inte att det är så akut till mitt rum. Huvudsaken är tvrummet som
prio ett och sedan pojkarnas rum så de kan få upp hyllor och dylikt.

Idag blev iallafall tvrummet spacklat och tak samt lister har blivit målade.
Imorgon kl 8 börjar tapetseringen! Åh som jag längtar tills jag får ställa
i ordning där igen! Och att bara få välja tapeter utan att betala, och att få
jobbet gjort utan att lyfta ett finger. De är lyx :P

Mamma och Lars har varit och hjälpt mig idag. Tack för ni finns!
Så nu är kökslådorna kirrade.

Max och Erica har även varit hit idag. Mkt trevligt! :) Sist vi sågs så var vi ju
faktiskt å tittade på den här lägenheten..

Leon har jag fått hem också. Det har varit full fart. Han har hunnit titta i alla
lådor och skåpar. Ätit middag med mig på golvet och badat med lillebror.
Nu sover iallafall minstingen och Leon ligger och grejar med en bil i sängen.
Snart sover nog han med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0