Torsdag

Imorse medans jag höll på värma vällingen i micron
så försvann all ström i hela lägenheten. Sprang ner till
källarn å kollade o där fanns det då ström så jag bytte några
proppar i skåpet och det hände fortfarande ingenting.
Ringde hit Markus och då slog det mig. Jag hade ju inte ringt
och täcknat något nytt avtal med vattenfall! Smart :p
Men som tur va tog de 15min efter att ja ringt att strömmen
var tillbaka. Super skönt! Och jag fick ett riktigt bra avtal!
Täcknade 1år och det kommer att kosta 370kr för hushållselen
och det är för HELA året!! Hur bra som helst!

Tänkte bju på några bilder från Leon´s rum!




Och här fattas bara spegeldörrarna som kommer nästa vecka :)



Så småningom skare upp nå tavlor och sen måste jag fixa någon hylla
så alla böcker ryms. Är himla nöjd med rummet. Det var typ beige/orange
färgade tapeter med massa hål i innan.

Dagen ska spenderas med städning och lite småfix. Fick bryta lös och limma
om nå lådor inne på toan som satt helgalet. Har stört mig på det ända sedan
jag flyttade in.. Sen ska jag greja med tvätt och vika tillbaka alla barnkläder
i garderoben i Leon´s rum.
Måste även på affärn innan Leon kommer tillbaka.. Undra just vad man ska
hitta på för middag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0