Torsdag

Haft en ledig dag med barnen idag. Bara tagit det solo. Städat, plockat undan osv. Sen passade jag o Leon på att skotta medans Levis vilade vid lunch. Han sov i hela fyra timmar dessutom. :) hann med en massa. Sen kom pappa förbi med nå grejer fastrarna hade skickat. Bl.a. Olika te sorter, massa bullar, mockarutor å kakor. Blommor o en massa annat kul :)

Käkade middag å sen fick pojkarna hoppa i badet. Blev sängdags för Levis efter det. Leon har suttit å spelat tv spel tills han kröp i säng :)

Nu blir det soffläge. Ska kika på nå program på datorn som jag missat bl.a. :) kroppen har fått vila från gymmet idag. Har träningsvärk i varenda muskel tror jag men de e bra! :)

Imorrn jobbar jag 7-14. Efter det ska mormor va med Levis så jag å Leon ska kunna fara på badhuset tillsammans. Som han längtar! :)
Å på tal om längtar, nu längtar jag till julafton å mellandagarna, då ska jag införskaffa en surfplatta. :)

Nä nog om babbel. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0