Fredag

Nu har jag verkligen varit kass på att blogga.. men slänger
in ett snabbt inlägg iaf :)

Veckan har varit väldigt lugn.
Levis fick vaccin i måndags. huvva. 6mån till nästa gång som tur är!
Sen provade jag på mammagympa med Eva också. Sjukt skoj och
träningsvärk fick man på det! härligt! :)

Tisdag onsdag och torsdag umgicks jag med mamma hela dagarna.
Spelat yatzy, druckit kaffe å fått lite städhjälp! Mkt trevligt! :)

Idag kom mamma hit kring 10, åter igen lite yatzy innan vi gick ut på
gårn med Leon som ville ut å leka i snön. For till Lögdeå strax innan 13
och stannade till kl 16:00 ungefär.
Leon ville stanna kvar så han sover där i natt.

Gjorde tacos till middag. såå gott! For en sväng till älskade Carolin vid 19:00
kom hem för en stund sedan.

Imorrn och på söndag är det jobb 12 - 21:30. Ska bli härligt!

Var dock tänkt att vi skulle fara på Leo´s eller Paradisbadet med barnen men eftersom
Leon ville sova hos mormor och ska till Jonte imorgon så uteslöt vi det.
Behöver ändå jobba eftersom jag inte jobbade förra helgen.

Nä nu ska jag krypa ner med min älskade!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0