Livet rullar på

... eller? Nja jag går som i en dimma..
Ena dagen är inte den andra lik.

Denna dag har varit bland dom värsta i mitt liv.
Känns så fruktansvärt! Hur F*n kunde jag??!
Detta blev en dyr läxa och jag kommer att minnas
det livet ut! Önskar bara man kunde göra något...

Imorgon ska jag, mamma och Levis in till stan iallafall.
I vanligafall brukar det kännas skoj men ingenting känns
egentligen riktigt roligt..
Jag ska lämna igen en gryta som jag fick i julklapp för den
luckras upp. Så det blir väl tillgodo på expo ist så får jag köpa
något annat jag behöver.

Sen ska Levis spelbord på gåstolen lämnas tillbaka för att få ett
nytt eftersom musiken hakar upp sig.

Plantagen en sväng å sen vet jag inte riktigt...



Du är den enda för mig. Älskar dig så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0