Söndag

Äntligen, idag kommer baby hem! :)

Hade en ganska seg dag igår. Blev en snabbis in till stan.
Blev två toppar till mig, en pyjamas till Levis, tröja till Leon
och sen var jag på coop å storhandlade.

Gick över till grannarna på kvällskvisten. Blev kaffe och yatzy.
Mkt mys :)

Hem och lägga Levis och sedan låg jag och i soffan å kikade på
Elsas värld på playen.
Var i säng strax innan 00:00.

Levis har vaknat ganska mkt inatt. Nu är det tänder på g.

Upp strax innan 08:00, kikade på lyxfällan, missade första avsnittet..
Försöker få lilleman till att vila nu som är helt utslut men vill inte riktigt
ge med sig om att sova ännu.

Tro mamma skulle kika förbi senare. Då ska jag passa på att skotta lite snö
och fylla på pelletsförrådet medans hon får vara inne med Levis.

Leon har sovit hos sin pappa inatt och kommer hem i eftermiddag.
Längtar längtar längtar !! Så himla tyst och tomt utan honom!!

Sen kommer ju Jonas hem idag också. Saknat honom massor!
Tror det blir kring 18:00 dom kommer hem.

Nä nu har Levis somnat så jag ska slå igen ögonen på soffan en stund.



Älskade underbara barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0