Torsdag 2 Februari

Imorse kring 08:00 pussade jag Jonas hejdå.
Han for till fjällen och stannar tills söndag. Huvva va
tomt det känns redan. Tre nätter utan honom. Gruvar
mig redan för att somna :P Hoppas tiden går fort!

Var och klippte mig imorse. Det blev lugg och ganska
ordentligt uppklippt. Ovant och jag saknar längden men
det var ganska nött så det var väl nödvändigt..
Super snälla Cicci var barnvakt åt barnen. Tusen tusen tack!!

Var och köpte blondering efteråt så gjorde jag några slingor på
Cicci och hon några på mig. Blev inte så ljust men lite färgskillnad iaf.
Sedan gick jag och ungarna till Eva. Leon och Leona busade på så
jag tror Leon kommer sova riktigt gott i natt. :)

Imorgon har vi ingenting planerat. Hoppas på att Cicci kommer hit och
umgås en stund iallafall :)

På lördag blir det en sväng till stan som sagt och på söndag tror jag att
Levis och jag far till Torrböle och hälsar på.
Har ju bara lillabilen hemma så man ryms ju bara två. Ganska strandsatt man
känner sig.. Men det ska nog gå..

Nä dags för nå middag !

Underbara finaste Leon <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0