Lördag

Fått sovmorgon två dagar i rad! Känner mig som en
ny människa!!

Igår sov Leon hos mormor och Levis sov först 21-05, åt och
somnade om till 08:45. Sen kom Jessica kusin förbi.
Mkt trevligt! Var så länge sedan.

Mamma, Lars och Leon kom kring 12:30. Mamma fick hjälpa
mig vika alla påslakarn som jag samlat på mig.

Körde igång me köttgryta o gratäng. Gjorde paj till efterrätt
och glass o kaffe till det. Mkt gott!

Efter det kom madde förbi och hon skulle använda mig till en
tävling så vi tvättade bort allt smink, tog en bild, sminkade i
typ två timmar och tog en till bild. Blev sjuuukt bra. Ska ta bilderna
av henne sedan så ska ni få se dem. Hoppas hon vinner nu då ;)

La mig strax innan 00:00 men hade jätte svårt att somna. Levis åt
kl 05 och somnade om direkt efteråt. Sen vaknade jag vid 10:00.
Helt helt underbart!

Var tänkt att jag skulle fara med pappas katt till veterinären men
det var så dåligt jaktföre så han for själv. Skönt!

Jonas har farit ut med skotern, Levis sover och Leon ser på film.
Fundera på att gå igenom alla barnkläder å se vad man ska ha kvar
och inte. Har alldeles för mkt kläder och än om jag inte vill göra mig
av med ngt så mår kläder inte bra av att inte användas tyvärr...

Så äre någon som söker fina kläder så kommentera :) Annars åker de ut
på tradera.

Dagen lär nog bli ganska lugn. Imorrn ska jag jobba några timmar. Fått
ihop lite tid den här månaden. synd bara att den löningen kommer nästa
månad. :P

Nä nu ska jag avrunda. Ha de!



Underbara familj <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag behöver kläder i 92 :)

2012-01-14 @ 13:50:56
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0