Lördag

Helt trött och slut i kroppen. Man känner att man
är ovan iallafall. Men det är skönt att få umgås me
vuxna människor några timmar!
Nu återstår bara morgondagen. 10tim. Känns lite
drygt. Speciellt med tanke på att jag fått sova så
lite. Igår var jag så snuvig när jag la mig så jag var
upp flera ggr och sen vakna Levis två ggr.
Jag som ska tjuras på med att han ska ha 6tim mellan
målen minst om nätterna får kliva upp och plugga in
tutten några gånger.

Tog mig två treo och gav Levis mat för någon halvtimma
sedan men han ska givetvis tjura på just ikväll när jag
är så trött. Inte lönt att lägga sig i sängen förens han somnat.
Han som bruka somna omgående... Känner väl på sig att mamma
vill sova :P

Imorgon är jag ledig några timmar under dagen och då ska jag och
Carro åka längdskidor efter elljusspåret. Ska bli sjukt skoj!!

Nu verka lilleman ha gett upp så nu ska jag hoppa i säng för väckarn
ringer kl 6imorgon!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0