Tisdag

Ungarna sover. Jonas är och skruvar. Faktiskt skönt när det
är helt tyst emellanåt. :P

Ska snart ta mig en dusch och städa undan i köket.
Snacka om att jag misslyckades med maten idag... Irriterad nanting..
När jag bara hade äggen kvar att vispa ner i smeten så ser jag att
dom gått ut. Hade för mig att jag precis köpt dom så det var bara att
kasta bort allting. Happ, körde igång med korvstroganoff istället då.
När jag häller ner grädde och resten av redningen så börja de komma
upp en massa svarta grejer, då äre botten i pannan som börja "lösa upp"
sig eller vad man ska säga. Andra användningen.. Blev så sjukt less så
jag styrde bara undan de å gick å sura i soffan. :P
Sen duka Jonas fram en massa gofika. Rostat och en massa pålägg.

Imorgon ska Leon på dagis. mamma kommer hit vid 08:00 för att passa
Levis medans jag och Carro far och tatuerar oss. Som jag taggar!

Nä dags att ta tag i köket och sedan hoppa i duschen så kanske jag hinner
vika lite tvätt. :)

Visst är dom lika varandra.

Leon


Levis


Älskade underbara ungar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ägg håller en månad längre än bäst före datum. Det datumet är om man förvarar de i rumstemoeratur, men man har de ju i kylen. Så dumt att många inte vet det. Egentligen håller ägg tills de börjar lukta och det tar lååång tid. Så gå inte efter datumet om du förvarar de i kyl!!

2012-01-10 @ 21:29:28
Postat av: Anonym

Guuud så söta :D



/Fröken Jenf

2012-01-17 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0