Torsdag

Nu har jag varit dålig på att uppdatera men det har
varit en massa annat att göra :)

Igår umgicks jag med grannen, blev en massa yatzy spelande,
kaffedrickande och surr :) Hem och kirra middag, iväg till solariumet
för en 10minutrare. Grymt skönt! Ska börja gå en gång i veckan.

Myste ner oss i soffan framför heja björn med mitt hjärta.
Kvällade 22:30. Galet skönt! Va länge sen vi var i säng så tidigt.

Snart ska jag ta mig en dusch och köra igång en maskin me tvätt.
Ska ta tag i att byta gardiner i köket också. Nu är jag less på julen.

Ikväll ska Carro komma hit så det ska bli trevligt! Har inte så mkt annat
som ska göras ikväll..

Jobbar Fre 14:30-21:30, Lör 7-16:30, Sön 7-12/16:30-21:30.
Långa pass när man ammar. Nu har han iof börjat ta välling emellanåt
men det gör ju så jädrans ont efter ett tag. Blir till att fara hem på lunchen
iallafall :)



Saga och Leon :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Men gud så söta,saknar den där tiden-när vi var grannar!!

2012-01-05 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0