Tyst och lugnt här hemma...

Leon är som sagt hos mormor, Levis sover och Jonas
har farit en sväng till Övik. Ganska skönt ändå!! :)

Ska alldeles strax krypa ner och sova. Fick sådan huvudvärk
så det ska bli skönt.

Imorgon vet jag inte vad det blir ännu. Nån städning kanske.

Alltså jag har blivit helt galen i petrolsetet från POP. vill så gärna
ha det till Leon men de finns ju inte att köpa längre så jag letar för
fullt på blocket osv.



Såå snygg färg!
Köpt fleecen och mössan till Levis iaf. men verkar inte finna i Leon´s storlek.
Men de är bara att leta vidare :)

Såg att jag fått en kommentar också.

natta om rensar:
Vill du ha fler barn svara gärna :)
IP: 194.153.67.3

Jag vill ha fler barn ja, hade jag fått bestämma hade jag väntat
tredje vid de här laget haha näe men inom en snar framtid hoppas jag.
Har en dröm om fem barn innan jag är trettio. :)

Nu ska jag kvälla. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0