Söndag

Ligger i soffan å vilar min onda rygg. Sträckte mig som
tusan idag på jobbet. Inte alls bra men hoppas det går över.
Annars får jag väl gå till Marcus en sväng till..

Ganska less i kroppen, jobbat mån-fre, ledig lördag
jobba idag, mån å tis. Sen har jag tre lediga dagar.
De ska bli så skönt! Räknade ihop hur många timmar jag
kommer att få ihop den här månaden och de med ett leende!
Ikea resan väntar ju!! :)

Idag ringde Aoife och frågade ifall jag inte kunde komma till Irland
och jo. Jag tänker bannemig göra det. Augusti så sticker jag dit en vecka.
Det ska bli himla kul!

Imorrn börjar jag 12. Förmiddagen ska städning stå på schemat.
Känns som man inte gör annat.. Men men :)

Igår blev det en sväng till Rundvik, hälsa på Erika å Max. Hel trevligt :)
Sen blev de en sväng till Jessica. Hon bjöd på fika åsså hämta jag grejerna
som jag beställt.

Nä det var väl allt för idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0