Tisdag

Ja nån städning har det väl inte blivit idag.
Men jag har dolat på med tvätt o lite annat.
Var även ut till Tia och provred Elvis idag. Mysig
häst! Satte mig på lite prov idag o de gillas att se
lite humör i kusen! :) 
Så det kommer att bli ridning iaf 1 dag i veckan
på honom o det blir måndagar. Ska bli så skönt att
sparka igång kroppen o få tillbaka ridmusklerna!
 
Sen äre ju gym onsdagar åsså fundera ja på att lägga in
joggingrunda på torsdagar eller fredagar i floxen.
Blir nog great! :)
 
Imorgon återgår jag till jobb igen. Efter att jag slutat
ska jag köra igång med Leon´s tårta.
Tänk att min lilla Leon blivit så stor kille!!
 
Sen återstår det några arbetspass till innan denna månad
gått mot sitt slut. Ledig lördag iaf. Då blir det lunch i Hörnsjö!
 
22-30 Augusti åker jag förresten till Irland. Som jag längtar!
Ska bli så galet kul att träffa Aoife igen, gå på irländska pubar
och shoppa! Mängda kul ska det iaf bli!
Gruvar mig dock för att resa själv. Flygningen är inga problem men
att hitta. Jag måste byta tre flyg på både dit och hemresan. Men
det löser sig nog! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0