Måndag

Hade en trevlig dag i Sundsvall med älskade Petra!
Vi fyllde bilen till max med nya prylar.
Jag fyndade en sjukt fin tvmöbel, tvrumsbord, ljus, lampor
och en massa annat som bara råka falla ner i vagnen.

Sen blev de en sväng på Birsta där de blev ytterligare en del
kläder till ungarna. När ska jag förstå att garderober å lådor
svämmar över? Uppenbarligen aldrig.. Jag tömmer en annan
garderob från gval för att rymma ännu mer kläder... De låter
som mig..

Febern steg dock mot slutet så jag var inte alls så kry på kvällen
och morgonen därefter.. Men jag tog mig utanför dörren ändå.
For och införskaffade en köksbord å stolar. Sedan tog jag mina
underbara kids å for hem till Torrböle å hälsade på pappa, farmor
och farfar. Dom blev såå glada :)

Idag har jag varit ute på promenad med Erica å Max. Var så himla
skönt ute. Leon vilade i en busskur en stund med haha :)
Sedan kikade jag på lägenheten eftersom de inte blev av i helgen.
Jag blev såå kääääär så jag tog den! Skulle fundera ett tag men jag
hann i princip bara komma hem så var jag tvungen att höra av mig å
säga att ja ville ha den!

Himlarns va mysigt de kommer att bli där! Å herregud va mkt större
än hur vi bor nu. Frågan e hur man ska lyckas fylla ut nya lyan.
Men de löser vi nog :) Bilder kommer när ja få nycklarna!! :)

Nu inväntar jag Carro som ska komma om en stund så jag får surra av
mig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0