17 Maj

Här rullar allting på som vanligt.. Leon och Levis har varit
hos mormor idag när jag och Petra for till Övik för att fylla
i lite bläck i huden! Levis har åkt på 39graders feber så han
har fått ipren och ligger å vilar för tillfället. Leon ville sova hos
mormor inatt men kommer tillbaka imorgon när mamma ska komma
hit och vara barnvakt igen. Jag jobbar kväll imorrn..

Annars är det väl i sin ordning :) Baby ska åka bort över helgen så
det känns lite trist men nog ska väl de gå bra ändå :)

Taggar stan efter löning me Carro! Ska inhandla rullgardiner till mitt
och Levis rum då. Sen blir det väl en massa annat också.. :P



Sjukt nöjd! :) Nä nu ska jag lägga mig å vila en stund. Leon trodde att det
var morgon vid 04:00 imorse.. huuga. Inte OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0