Fredag

Äntligen helg!
Ikväll ska vi grilla hos Simon och Cicci. Längtar
verkligen! Blir min första grillning inför iår! :)

Imorgon är det dags för dildopartyt och jag är såå
taggad haha :D Cicci ska hjälpa mig att göra färdigt
middagen jag ska bju på. Tacos i stora lass med min
super goa köttfärssås me lök å öl ;D
Sen blire go efterrätt och kl 19 kör det igång.
Efter det ska kvällen spenderas i byggdegårn i Brattfors
de är där det händer.. Eller :P Nä men de ska nog bli trevligt
me Vårruset ;)

Blir troligast att jag sover kvar hos Carro men det blir nog bra
det! :)

Idag ska vi inte göra så väldans mkt. Ska städa inför imorgon,
plocka undan lite, dammsuga, vika in tvätt sov. Sedan skulle jag
ha varit på banken å växlat in en massa småpengar för dom ska
ju sluta hantera pengar i Nordmaling på swedbank nästa fredag.
Kändes så himla drygt men de måste nästan göras.
Sedan ska jag kila in på konsum å köpa nå gratäng å maj inför
grillningen. :)

Leon Lee Jonathan                     Levis Love Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0