Söndag

Hade en sjukt trevlig kväll med tjejerna igår!
Dildotjejen gjorde ett bra jobb, sålde för 4500
på 1,5timme ungefär, vi var 7st :P

Under upppackningen, bara en liten liten del av allt som fanns!





Sen blev de inte tage nå fler bilder. ska nalla några från Tia när hon
lagt upp dom i bloggen så får ni se mer sen! :P

Efter partyt drog vi vidare till Brattfors. Heldött på Byggdegårn så vi
traskade mot Niklas och blev där en stund. Sen vidare till Carro å Magnus.
Poppa massa musik och bara hade de mysigt! Fick för mig att jag och Carro
skulle sova kring 2 tiden så vi gick upp å la oss men ångrade mig efter en stund
å ville hem. velpanna som man är :P samtidigt som jag tycker det är så jobbigt
att inte vara alla till lags när vissa ville hem och carro ville att jag skulle stanna.

Idag har jag haft en riktig slappardag. Sovit länge, duschat, tagit en promenad,
varit å lämnat Carros bil i brattfors, käkat pizza och nu hoppas jag på att pojkarna
kan somna snart. Lagt dom för lääänge sen..

Nä nu ska jag lägga undan datorn å se om ja kan få dem till att komma i ro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0