Tisdag 8 Maj

Kusin har spenderat hela dagen med mig och det
gillas verkligen! :) Spelat spel och druckit kaffe!

När jag hämtade hem Leon från dagis så var han på
galet dåligt humör. Han var sur för allt i princip och
ja.. Nu har han däckat i soffan..

Levis är på strålande humör. Trots de 3gaddarna som
växer för varje dag :)

Ska köra igång med middagen nu. Ikväll funderar jag på
att fara till Carro å mocka hästskit å borsta hennes pålle.
De är livet! För övrigt så har jag börjat leta häst.
Känner att suget har tagit över. Ska ev fara och provrida
en som jag har hittat. Men den står ett xantal mil bort.

Imorrn är det träning som står på schemat. Ska ut och gå
en långpromenad och gymma på kvälln. Längtar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0