Torsdag 24 Maj

Är verkligen dålig på att skriva nu när datorn
går så seeegt. Men vid månadsskiftet är det full
fart på det igen :)

Vilken underbar dag det är idag!! Ringde å väckte Addi
vid 8 imorse. Lämnade Leon på dagis. Han var ledig i
tisdags för att få gå idag istället, de skulle klä ut sig och
sedan gå till lekparken å käka glass. Leon var såklart polis,
vad annars? Finns inget annat i hans huvud nu för tiden ;)

Efter det gick jag och Levis till Addi. Lilleman somnade i vagnen
så jag och Addi gjorde en äggdrink o satt ute på bron i solen. :)

Sedan for vi till Lögdeå o lämnade Levis hos mormor för vi skulle
fara en sväng på Häggan å kolla in reatältet. Hittade inte mkt.
En tröja till Leon och ett par mega snygga baggy jeans, de va det
enda jag hittade på rean. Sedan hittade jag ett par trekvarts jeans
i svart. Satt sjukt snyggt :) åsså blev det ett par Tigerboxers åt Jonas :)

Va ute och lekte en stund efter vi kom hem och nu ser Leon på film medans
Levis sover. Höll på rensa i Levis garderob efter för små kläder. En kompis
ska komma förbi imorgon och se ifall hon hittar något. Måste verkligen sälja
bort lite. Har alldeles för mkt barnkläder :P

Igår blev det gym med Addi å Carro. Addi skulle iväg till sin mor så jag o gumms
stannade till strax innan 21. Så jädra skönt det är! love it :)

Imorrn kommer min kära mor hit och ska spendera förmiddagen med oss.
Ska försöka va ute hela dagen. Måste iväg å kolla på lite mer tapeter på
Utterströms och sen blire en sväng på Fahlgrens för att lämna igen nå ramar
som jag köpt. va ju inge vägghängare på dem.. Sen ska ja bju på fika på Näslunds :)

Sen på eftermiddan åker jag och pojkarna till Torrböle. Vi ska grilla hos pappa å
ta någon öl så vi sover över där. Ska bli himla trevligt :)

På lördag åker jag till Lögdeå kring 09:00 för att lämna pojkarna en stund hos
mamma. Det blir en stadstur med Carro!! Taggad som Attan!!! Ska försöka hitta
lite inredningsgrejer till sovrummet som nu är klart! Kika efter nå rullgardiner med!
Sen blire en mjukglass på stan såklart! :) 

På söndag ska jag till Torrböle igen för att lämna tillbaka bilen hos pappa.
Han erbjöd sig att låna ut den till mig över helgen. Lite lätt förvånad, han köpte
den förra veckan. Tro den var 1år eller nå sånt. Hoppas den är i lika gott skick
när den återlämnas haha ;)
Sen blire stan med baby och barnen. då ska vi fylla upp kyl å frys! :)


Ja det var nog allt för idag. Få bju på nå bilder på mitt och Levis sovrum som
nu är färdigt, när datorn går lite snabbare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0