Torsdag 31 Maj

Imorgon blir mitt hem färdigrenoverat!
Det har verkligen blivit en stor förändring!
Känns super bra :)

Pojkarna är hos mormor idag eftersom hallen ska
målas och jag har en massa grejer att stå i.
Har iallafall hängt upp gardiner i tvrummet igen.
Det blev färditapetserat igår. Sen ska det upp nå tavlor.
Vitrinskåpet ska fyllas, städa skrubben osv.
Finns lite att göra :)

Imorgon jobbar jag 12-21. Ska bli mega skönt! Har fått
en hel del pass nu i juni. De gillas :)
Jonasjobbar bara denna vecka ut sedan går han på föräldraledigt.
Ska bli så härligt att jobba nu alltså! :) 

På lördag ska vi fara till Leo´s lekland. Himlarns va Leon är
taggad. Han frågar hela tiden om det är lördag. :)

Bokat in en tid hos Markus imorrn me. Ska se ifall jag kan få till
kotorna i ryggen. Är så rackarns sne. Gruvar mig faktiskt lite. :P

Nä nu ska jag återgå till att dola på med allt fixande. Hörs när vi hörs :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0