Lördaaag :)

Hade en super dag igår! Petra o folke hämtade upp mig och Leon vid nio, rullade mot Övik å Leon var så övervänt att han frågade flertal gånger om vi snart var framme :) när vi väl var där så visste han knappt vad han skulle säga eller börja. Åkte en massa kanor, även med badring o himlarns va roligt han hade! Bada bubbelbad o käkade lunch där.

Två småtrötta barn var det när vi klev upp. :) kilade en sväng på stan med. Blev ett par nya skor som jag hade tänkt ha ikväll men som jag inte kan längre eftersom jag har gjort illa mig så hemskt mkt i en tå.

När vi kom till Nordmaling packade jag
Leons väska och for för att lämna honom hos pappa. Känns alltid lika tungt i hjärtat. De gör det me båda barnen. Huva..

Sedan lämna vi Folke hos Petras mamma i hörnefors, rullade sen mot vännäs för att packa lite grejer hos Petra inför ikväll.

For på gymmet en timma vid 20:00. Helt dött o släckt så vi kunde poppa på bra :)

Hem till mig för att färga vårat hår. Blev mörkbrunt :)

Efter det rullade Petra mot hörnefors. Jag somnade snabbt efter en intensivdag :)

Ligger fortfarande i sängen men ska snart kliva upp.

Noppa å färga mina ögonbryn å sen kila till Jonas å lämna lite grejer åt Levis.
Låna bilen för att hämta Petra vid 12. Sen ska vi skynda till Nordmaling.

Ska hinna till oasen en snabbis, byta om till nå party kläder, sminka å fixa håret, äta å öppna en öl. Kl 14 kommer pappa för att skjutsa oss till stan. Dildoparty å utgång väntar! Så grymt taggad!! :D

Ha en trevlig helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0