Måndag

Jobbarhelgen är gjord! Precis lämnat pojkarna på dagis. Levis var hård i magen så han fick micro innan vi skulle på dagis. Gråtit till och från hela morgonen, vaknat tre ggr i natt. Tyckte han kändes lite varm nu när vi kom till dagis men jag sa att jag kan hämta när som helst ifall de skulle va något. Så jag blir hemma idag. Hoppas på att kunna gymma imorrn ist för idag. De får bli tre dagar i rad i veckan ist då.. Men de blir nog bra :) prommis idag ist.

Annars har jag en hel del tvätt att vika, starta nå maskiner, dammsuga å skura samt en del grejer som ska plockas undan. Har inte städat något alls i veckan då jag bara var ledig en dag.

Taggar helgen som tusan iallafall!! På fredag åker jag o Leon, Petra o Folke på paradisbadet ! Ska bli himla roligt. Leon lär älska det :) på lördag blir de midda å lite förfestande hos mig me Petra för att sedan åka till stan där dildoparty, utgång å trevligheter väntar! Ska bli så himla skoj!! :)

Nä dags att göra annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0