Tisdag

Varit på badhuset idag. Mellan 11-13. Mamma satt på sidan av med Levis å fikade så jag kunde lägga all fokus på Leon. Han tycker det är så roligt! Sedan köpte han varma chips å in i bastun. Mamma å Levis gick hem då lilleman blev trött så jag å Leon tog god tid på oss.

Kom hem, slö som bara den! Att man bli de då fort man far till badhuset. Men de är skönt att sova efter det :) slog in nå paket som jag bad mamma fara å skicka åt mig. Gjort middag. Köttfärssås m makaroner till pojkarna. Sj byttes mackisarna ut mot en morot :)

Tanken var att gymma me Carro ikväll men de beror på om Jonas hade möjlighet att va me pojkarna under tiden. Å sen blev ja så rackarns slö med.

Annars få de bli imorrn när dom är på dagis. Jobbar kväll imorrn med.

Lite senare ikv ska jag se nå program som ja missat på datorn. Dricka varm oboy me grädde å after eight. De om något e vardagslyx! :) nä nu ska vi städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0