Lördag

Legat dålig som attan både igår å idag. Febern håller på lämna kroppen men huvudet bara värker. Hostar å är allmänt slö. Blir hemma imorgon med men på måndag återgår jag till jobb igen. Ska bli skönt! Hämtar min älskade storpojke imorgon, som jag saknar han! Levis är redan här. Han somnade tidigt ikväll. Så skönt så :)
Allting har varit så rörigt de sista två veckorna men jag har ändå kunnat hantera det bra. Accepterade vad som blivit å gjorde de som kändes bra. Sen, när det för en sekund känns som man inte har ett bekymmer alls i världen då är det plötsligt flera som sätter käppar i hjulen. Blir så förbannade less så jag skulle vilja ****** till er allihop! Jag fick dra de tyngsta lasset så du kan fet glömma att jag ger vika överhuvudtaget. Vill du starta något så visst, hårt mot hårt. Du förlorar!
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0