Måndag

Ja ny vecka. Jobbarhelgen gick gallant. :) trist att inte hinna säga hejdå till pojkarna men så är det ibland. Idag har jag varit på gymmet o tränat ben och kondition. Tkr att det är halvtråkigt att träna ben men jag har haft lätt med att bygga muskler som syns där så det gör de hela lättare :) imorgon blir det armar o mage. :)

Annars så har jag varit å handlat på både Ica och Konsum. Hämtat ut ett paket och sen va jag iväg å köpte vantar åt Leon. :)
For hem till mamma för att äta middag där. Blev köttfärssås och sallad för min del å spagetti för deras del :) så gott!
Nu är det ungefär 4 månader sedan jag slutade med kolhydrater såsom pasta, ris och potatis. Känner mig lite stolt :) men jag saknar det verkligen inte, en potatis emellanåt hade väl varit gott men makaroner gör en bara trött och lägger sig där de inte ska.

Ikväll blir det lugna puckar. Städa och lyssna på musik. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0