Torsdag 3 Januari

Riktig slappar dag me pojkarna.
Lite små städning, viktit tvätt osv. Levis sov i hela
4timmar !! från 12-16 då fick jag väcka honom.
Så jag o Leon såg på en pippi film under tiden o
så där.. :)
 
Jag är så rackarns jätte sugen på att fara å se Top cats 2/2 i lycksele.
Hoppas innerligt att de är ngn som är sugen på att haka på.. :)
 
Annars så är väl allting ganska som vanligt.. Tog med mig pojkarna till
badhuset igår. De var mkt uppskattat.. :) Ganska lugnt i bassängen så de
va härligt. Att basta tar verkligen på. Vi var alldeles slut när vi kom hem.
Barnen somnade direkt dem la sig å jag kämpade för att hålla mig vaken. :P
 
Inväntar att pappa ska komma förbi en sväng, sen sku mamma o Lars kika förbi
en snabbis med. o sen kring 18 kommer Carro för att haka på till gymmet :)
Har dock huvudvärk som suttit i sen igår kväll men de är bara till att bita ihop :)
 
Beställde lite nytt till min garderob idag också. Lite lätt magsår över summan men
sån e jag. Blir alltid så när jag köper till mig själv :P Hoppas nu bara att man blir nöjd
så man slipper skicka tillbaka till Tyskland :P
 
 
Nä nu ska jag röja undan lite efter den lilla terroristen å sen byta om för gym! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0