Onsdag

Veckan bara rusar iväg.. Onsdag idag o pojkarna var morgonpigga. Vaknade strax efter 06:00. Levis som jag alltid brukar få väcka strax innan 8.
Ska snart gå å lämna dom på dagis sen blir det ett mag pass här hemma. Rastlösheten är verkligen på max nu när gymmet håller på med flytten.. Längtar tillbaka!! På söndag ska jag dit å köra ett pass å kolla in de nya stället :)

Har aldrig vilat så här länge sen ett år tillbaka. Känns så kul att man hittat ngt man gillar!

Imorgon jobbar jag kväll å på fredag 7-12. Sen en ledig helg. Hoppas vädret är på topp så jag o barnen kan vara ute.

Annars så har det väl inte hänt så mkt..

Gick då bra att gadda i måndags. Blev mindre än tänkt eftersom jag hade nå utslag. Men nästa gång ska undersidan fyllas o de gruvar jag mig faktiskt för. De gör så ont å huden är så tunn där :P men de ska väl gå de med.. Bokade två tider till för att göra klart ryggen. Men de blir i juli o augusti. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0