Söndag

Då har ännu en vecka flugit förbi. :)
Igår fick jag hem Leon en dag tidigare så då passade jag på att göra den till hans dag, vi rullade direkt mot Leos lekland. Busade o käkade sen lunch där innan vi for mot Umeå å barnens hus. Han skulle få välja någon leksak o självklart blev det mer polislego :P kikade in på intersport å införskaffade ett hopprep till mig själv. Sedan blev de en sväng på biltema där Leon hittade en annan leksak å jag fann en cykelhjälm till Levis :)

Sen bar det av mot torrböle, en snabb sväng till pappa å sen for vi till farmor o farfar. Å innan vi for hem så vart de en sväng till brattsbacka. Va väl hemma kring 19;30. Helt galet kul dag! :)
Leon var så nöjd!

Kändes riktigt kul att bara få ha med sig han för en gångs skull. De va väldigt länge sen sist!

Nu ska vi strax traska ner på gymmet å kl 12 hämtar vi hem lillebror. Längtar sååå mkt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0