Torsdag

Precis landat i soffan efter en dusch. Kom från gymmet för ca 30min sedan. 1mil + armar idag. Jag är såå trött ! :)

Imorse blev det en sväng med kidsen till Eva m barn. Himla trevligt! Hade en massa surr att ta igen å ungarna busade hejvilt! :)

Sedan kom Jessica med familj förbi. Saga var utklädd påskkärring å så söt! :) kaffe å en massa surrande innan vi for på blå å käkade lunch.

Annars har jag bara grejat med tvätt å sånt där som måste göras :)

Imorgon börjar jag sju. Jobbar hela helgen å de känns bra! Klirr i kassan sånna här helger :)

Fick en kommentar om hur många läsare jag har.
Det varierar beroende på hur duktig jag är på att uppdatera. Har gått lite i perioder nu på slutet men mellan 70-100 läsare/dag om jag haft bra uppdatering. Annars landar det på ca 50st. :)

Nu ska jag kvälla. Nattinatt allihop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0